Jump to content

O forum słów kilka


Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Drodzy, w związku z otrzymanymi od Was sygnałami uprzejmie informuję, że zasady zwarte w Regulaminie dotyczą zarówno zamieszczania treści na Forum, jak i  tych wysyłanych za pośrednictwem wiadomości p

Od siebie dodam tylko, że uporczywe pisanie wiadomości prywatnych czy maili może być traktowane jako stalking i jako takie jest ścigane z kodeksu karnego (art. 190a). W tym przypadku mamy do czynienia

Ma być tort? Jest tort! ? Wszystkiego najlepszego, kochane forum! ♥

Dnia 19.08.2019 o 21:28, tatromaniak napisał:

Przemyślimy sprawę Agata ? Dodatkową funkcją przy wydarzeniach jest Kalendarz (zerknij na górze strony). Gdyby był chętnie używany, mogłoby się to nawet fajnie sprawdzić. Jutro będziemy próbować wydzielać tematy.

No to jako pierwsza uaktywnilam Kalendarz - wydarzenia na wrzesień. Fajnie jakby pojawiały sie tam wpisy o tym co sie dziej w Zako i/lub okolicy na ktore mozna wyjsc po powrocie z gór lub przy niepogodzie.

Byłoby jedno miejsce.

 

Edited by Agata
Link to post
Share on other sites

@Mateusz Z tak, przy migracji na inny serwer i konieczności wykupienia licencji na forum u jego twórców na chwilę obecną zrezygnowaliśmy z Galerii, gdyż generowała ona dodatkowe koszty, a nie jest w naszej ocenie niezbędnym elementem tego forum.

Własne, pamiątkowe zdjęcia z wycieczek publikować można w sekcji Blogi lub odpowiednich wątkach w dziale Szlaki lub Tatry Słowackie. Natomiast do zamieszczania "perełek", najlepszych zdjęć służy dział Fotografia ?

Dziękujemy za zrozumienie.

Link to post
Share on other sites
Dnia 24.08.2019 o 20:31, tatromaniak napisał:

Ciekawa sugestia Anika. Myślisz że pytania tam zawarte mogłyby dotyczyć czegoś innego niż transportu? Zastanawiam się jakie sprawy jeszcze mogłyby się tam "łapać"...

Albo możnaby to połączyć z "Nocleg i gastronomia"? 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
20 godzin temu, Ann napisał:

A może stworzyć gdzieś z boku strony taki mini czat?  Czasami chce się na coś ponarzekać/czymś na szybko podzielić albo skonsultować a szkoda zaśmiecać forum?  Taka tylko luźna propozycja ?

Dokładnie o tym samym myślałam pare dni temu. Taki chat na luźne rozmowy. Jestem za ? 

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Fibi napisał:

A ja bym chciała osobny dział pt. Tatry zimą. Z czatem fajny pomysł!

Albo żeby ogólnie podzielić wędrówki/szlaki latem i zimą,  bo nawet najzwyklejsza góra jak np. Wołowiec inaczej wygląda i inaczej się wchodzi w porze letniej i zimowej.  Chyba,  że to byłoby dublowanie ?

Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Ann napisał:

Albo żeby ogólnie podzielić wędrówki/szlaki latem i zimą,  bo nawet najzwyklejsza góra jak np. Wołowiec inaczej wygląda i inaczej się wchodzi w porze letniej i zimowej.  Chyba,  że to byłoby dublowanie ?

Bardziej chodziło mi o to, że np. nasuwają mi się różne pytania związane z zimą a teraz nie bardzo wiem gdzie je zadać i zamiast skakać po piętnastu wątkach moglibyśmy takie informacje gromadzić w jednym miejscu. Tak by było bardziej czytelnie. No i rzeczywiście można by tam było wrzucać relacje z zimowych wędrówek.

  • Like ! 2
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Mała propozycja, żeby nie było dublowania tematów w dwóch kategoriach:

Obecnie są dwa działy:

Wasze wycieczki

Coverage of trips, arranging joint trips or journeys

Let's go together           

 

Propozycja:

Usunąć z podtytułu "Wasze wycieczki": "arranging joint trips or journeys".

Tak, żeby "Wasze wycieczki" było tylko do opisywania naszych wycieczek ("Coverage of trips), a "Let's go together" do umawiania sią na wspólne wyjazdy ("arranging joint trips or journeys"). Bo w tej chwili teoretycznie umawiać się można w dwóch działach.

W ogóle forum to świetna sprawa, nie tam ten fejsbukowy śmietnik wszystkiego i niczego.

Edited by Rupicapra rupicapra
  • Like ! 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Cytat

Stworzenie forum dla Tatromaniaków to decyzja, do której dojrzewałem dłuuugo

? Rok temu, przy uruchamianiu nowej wersji portalu zostało ono wyparte przez formułę Społeczności, jednak nie do końca zdała ona egzamin. Należało więc podjąć męską decyzję i wreszcie zrobić forum z prawdziwego zdarzenia.

 

Bardzo słusznie. Facebook nie nadaje się do dyskusji i generalnie zniechęca do pisania czegokolwiek, skoro potem szybko to znika w gąszczu kolejnych postów i niczego nie można znaleźć. Na forach internetowych przesiaduję od 15 lat, w tym czasie wiele z nich padło, głównie za sprawą rosnącej popularności portali społecznościowych. Jak dla mnie pozostaje to jednak najlepsza opcja dla internetowej dyskusji jaką kiedykolwiek wymyślono. Oby się utrzymało jak najdłużej.

 

Ale mini-czatu nie popieram - moje doświadczenie wskazuje, że przyczynia się on bardzo skutecznie do ograniczenia aktywności na forum i jego wykończenia. Znam co najmniej kilka takich przypadków, gdzie czat niczego dobrego nie przyniósł. Wręcz przeciwnie.

 

PS. Ten sam problem dotyczy przycisku "Lubię to" - ta zaraza rodem z facebooka nie ma prawa bytu na forach, również dlatego, że ogranicza aktywność użytkowników, którzy zamiast coś napisać, klikają tylko "lubię to".

Edited by Gieferg
  • Like ! 2
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Zastanowiłbym się nad wyznaczeniem miejsca odpowiedniego na wklejanie fotek. W dziale o szlakach jak dla mnie nie powinno ich byc - wszyscy i tak wklejają w dziale "Nasze wycieczki" (i spoko tu akurat jest odpowiednie miejsce), a jest jeszcze osobny dział na fotki. Wchodzę do tematu w dziale szlaki, żeby coś poczytać/pogadać i kończy się na przewijaniu dziesiątek fotek - jak będę chciał oglądać fotki to je sobie wygoogluję. Rozumiem, że czasem ktoś spyta jak wygląda jakieś miejsce i w odpowiedzi można mu wkleić odpowiednią fotkę, ale robienie z każdego tematu na forum foto-galerii to przesada. Żeby chociaż wyświetlały się jako miniaturki, ale nie, foty na cały ekran.

Edited by Gieferg
literówka
  • Like ! 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Drodzy,

Uprzejmie przypominam, że zgodnie z punktem 4 Regulaminu Forum "Zabrania się tworzenia więcej niż jednego konta z jednego adresu IP. W przypadku wykrycia korzystania z dwóch kont przypisanych do jednego adresu IP, Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia tychże i poinformowania o tym fakcie innych Użytkowników".

W ostatnim czasie pojawiło się kilka nowych kont założonych przez osobę piszącą z tego samego numeru IP. Informuję, że jest to sprzeczne z obowiązującym Regulaminem. Nie będę na razie wskazywał konkretnych nicków, niemniej świadome łamanie Regulaminu nie będzie tolerowane.

Pozdrawiam serdecznie ? 

  • Like ! 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...