pander Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja Cześć, planuję wypad w Tatry słowackie wysokie w 2 połowie maja. Planuję ok 4 dni chodzenia. Nie mam doświadczenia w planowaniu tras górskich, ale na pewno interesują mnie trasy nie za długie (ze względu na kręgosłup, najlepiej do 5h, choć jeden dzień może być dłuższa), ale za to wymagające - z łańcuchami, drabinkami, półkami. Gdzie polecacie wziąć nocleg i jakie trasy wybrać? Na tyle na ile udało mi się rozeznać w temacie, to fajnym miejscem jest ponoć Sterbskie Pleso. Stamtąd można pojechać (samochodem?) do Starego Smokovca i stąd kolejką linową do Hrebionki. Z Hrebionki zaczynam trasę i zatrzymuję się w Zbójnickiej Chacie na nocleg. Następnego dnia ruszam na Czerwoną Ławę, potem Teryho Chata i kończę w Hrebienoki. Co myślicie o takiej trasie? Coś byście zmodyfikowali? Czekam też na wasze propozycje Myślałem też nad Rohatką i/lub Polskim Grzebieniem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaaga76 Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja (edytowane) 1 godzinę temu, pander napisał(a): Sterbskie Pleso Nocleg możesz sprawdzić tu: Tourist lodging SHB https://g.co/kgs/qvCdQE2 Edytowane 6 Maja przez jaaga76 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pander Opublikowano 6 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja Dlaczego akurat tutaj? Byłaś, polecasz? Cenowo dobrze, czy jakościowo? Ocena 4.2 na google, więc taka bez szału. Ale tez nie jest zła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capricorn Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja Szlaki powyżej schronisk są zamknięte do 31 maja, więc raczej nie bedzie mozliwe zrealizowanie Twoich planów w drugiej połowie maja. (Precne sedlo, Rohatka itp) 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...