KamX Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 Witam, szukam szlaku w tatrach dla początkującego. Może nie jestem początkującym bo trochę po górach pochodziłem w Beskidach góry od A do Z ale w tatrach byłem tylko 2 razy (Morskie oko, Hala Ornak) . Jak sądzicie czy łatwe dwutysięczniki są już dostępne w moim przypadku? Np. Czerwone wierchy itp. Macie jakieś polecane trasy dla mnie? Zależy mi również na widokach aby nie było widać samego czubka nosa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vatra Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 Tutaj znajdziesz sporo informacji. Przejrzyj też inne podobne wątki bo wiele tematów się powtarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...