marcel089 Opublikowano 29 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 Witam, Planuję na sobotę wyjazd w Tatry. Będzie to moja pierwsza wycieczka po tych górach. Zaplanowałem sobie trasę przez Czerwone Wierchy jak poniżej. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, jaki może być rzeczywisty czas przejścia w porównaniu do tego szacowanego przez aplikację. Pytam, ponieważ nie mam doświadczenia w chodzeniu po górach. Mówimy o wysportowanej osobie w wieku 32 lat z dobrą kondycją. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Zd Opublikowano 29 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 @marcel089 to zależy czy będziesz się bardzo śpieszył czy niekoniecznie Ale tak realnie to około 60% czasu wyliczonego przez apkę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Z Opublikowano 29 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 Witam. Z przerwami na jedzenie, zdjęcia, podziwianie widoków dałbym te 9,5-10 godzin nigdzie się nie spiesząc. Sam marsz 7 h. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbie609 moder Opublikowano 29 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 2 godziny temu, marcel089 napisał: nie mam doświadczenia w chodzeniu po górach. Nie masz doświadczenia , więc załóż sobie margines bezpieczeństwa , z moich doświadczeń wynika że ta witryna dość realnie podaje czasy , ale to tylko sam czas marszu , dorzuć jeszcze 1,5 lub 2 h na podziwianie ,popasy i odpoczynki.Jeśli to zrobisz zauważysz , że ocierasz się o zmierzch tak więc się na to przygotuj/spadek temperatury , światło/ .Moi przedpiścy to wymiatacze ,ja piszę z pozycji starzejącego się amatora.A tak w ogóle to jestem zwolennikiem stopniowego zdobywania górskich doświadczeń i na pierwszy raz w Tatrach takiej trasy bym nie wybrał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...