materix Opublikowano 7 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2020 (edytowane) Witam! Na wstępie dodam, że jestem kompletnym laikiem jedyne szczyty jakie zdobyłem to Kasprowy i Giewont. Chciałbym wiedzieć jak moglbym się przygotowywać przez cały rok żeby móc w następne wakacje zdobyć Rysy. Przedewszystkim co po kolei mógłbym dokupywać aby zdobyć jakiś w miarę potrzebny ekwipunek, dziękuję i pozdrawiam! EDIT: Chodzi mi tak samo o przygotowanie co do kondycji. Na codzień jestem kierowcą ciężarówki, który nie ma wiele do czynienia z jakimś większym wysiłkiem. Licze na pomoc profesjonalistów! Edytowane 7 Sierpnia 2020 przez materix 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
materix Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Bardzo obszerna odpowiedź i o taką też mi chodziło. Dziękuję bardzo za pomoc. Dodam jeszcze tylko że możliwość do poruszania się mam gdyż jestem codziennie już o 17 w domu wiec nie sprawia mi to w ogóle dużego kłopotu. Jeżeli chodzi o ekspozycję to dokładnie może pierw jeszcze warto zdobyć szczyty, o których Pan wspomniał. Nad Świnicą zastanawiałem się już w te wakacje, ale stwierdziłem, że lepiej pierw zdobędę te najpopularniejsze i łatwiejsze bo z tego co słyszałem tam też trzeba się troszkę namęczyć. Jeszcze raz dziękuję i chyba w tym momencie zostało mi się już tylko zmotywować do działania. Pozdrawiam!! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaaga76 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 @materix trzymamy kciuki! Do zobaczenia na szlaku! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...