piasio Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Pacjent Lowa Renegade GTX.. a więc model dość popularny Dostałem takie buty prawie nieużywane.. jednak ktoś je ładnie wyczyścił.. i w niektórych miejscach skóra trochę sucha.. wiec wjechał temat impregnacji. Sam impregnat temat jasny.. natomiast mam pytanie czy można nubuk potraktować wcześniej Lowa Creme Active... Ktoś ma doświadczenia z tym preparatem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnich Admin Opublikowano 29 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 Nie mam doświadczenia z żadnych tych preparatów, na co dzień używam Nikwaxa albo Grangersa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q'bot Opublikowano 29 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 Ja bym najpierw pryskał, potem smarował - bo zakładam, że ten 'krem' jest tłusty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnich Admin Opublikowano 29 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 11 minut temu, Q'bot napisał: Ja bym najpierw pryskał, potem smarował - bo zakładam, że ten 'krem' jest tłusty? Ale z tego co wyczytałem, ten krem ma też właściwości impregnujące Ja tam niczym nie smaruję swoich butów, jak są brudne czyszczę je zwilżoną szmatką i od lat używam impregnatu w sprayu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...